Saturday, June 18, 2011

Castrol tawar hadiah menarik


BP Castrol Lubricants (Malaysia) Sdn Bhd (Castrol) menawarkan pelbagai hadiah menarik, antaranya percutian ke Disneyland, Hong Kong; Universal Studio, Singapura, iPad2 dan pelincir Castrol Magnatec sempena kempen Castrol Magnatec Perlindungan Serta-merta.

Pengarah Pemasaran Castrol Malaysia dan Singapura, Mark Ng berkata, orang ramai berpeluang merebut hadiah itu dengan menyertai pertandingan permainan atas talian iaitu Augmented Reality yang disediakan di facebook Castrol Malaysia.

“Permainan ini membantu syarikat menyampaikan kebaikan penggunaan  Castrol Magnatec untuk menyelesaikan masalah kehausan enjin kenderaan.

“Pertandingan ini dipromosikan bersama kempen Castrol Magnatec Perlindungan Serta-merta di seluruh negara tahun ini iaitu di Mid Valley Megamall (16 hingga 19 Jun), Gurney Plaza, Pulau Pinang (1 hingga 3 Julai), AEON Tebrau City, Johor Bahru (22 hingga 24 Julai) dan One Utama, Kuala Lumpur (11 hingga 14 Ogos),” katanya pada majlis pelancaran kempen itu di Kuala Lumpur, semalam.


Katanya, menerusi permainan itu, peserta dapat melihat raksasa Augmented Reality yang bertindak sebagai watak penyebab kehausan dan molekul pintar pada Castrol Magnatec sebagai alat untuk melindungi enjin kenderaan daripada serangannya.

No comments:

Post a Comment