Monday, April 16, 2012

Ketahui kuasa di sebalik setiap Ferrari





Tahukah anda semua kuasa di sebalik setiap Ferrari, Shell Helix. Dan berita baik kerana kini kuasa ini akan berada dalam kereta anda.

Shell lama menjadi rakan kongsi dengan Ferrari dan itulah mengapa Shell Helix adalah kuasa di sebalik bukan sahaja setiap kereta Ferrari Gran Turismo, tetapi juga setiap Formula Satu kereta Ferrari pada setiap perlumbaan. Ia tidak hairanlah crème de la crème dunia automobil menggunakan Shell Helix.

Shell Helix Ultra teknologi menyediakan enjin kereta dengan lima kali pembersihan yang lebih baik, kestabilan tiga kali lebih baik ricih, dan dua kali rintangan pengoksidaan yang lebih baik daripada minyak mineral biasa. Ini adalah hasil daripada beribu-ribu jam yang dimasukkan ke dalam penyelidikan dan pembangunan yang terbaik anda boleh memberi kereta anda.

Shell memahami bahawa semua pemilik kereta bangga melihat kereta mereka sebagai supercars. Jadi jika anda adalah seorang pemandu yang membanggakan, memilih Helix Shell untuk supercar anda.

Bagi RedBro ShellHelix mungkin perkara yang terbaik saya pilih untuk kuasa kereta .Memilih ShellHelix hari ini pasti kereta anda terasa seperti Ferrari sekarang!

Keterangan lebih lanjut layari disini  >>> http://dld.bz/bupYR

No comments:

Post a Comment