Thursday, June 16, 2011

Gambar Perodua Myvi 2011 Dan Harga Pasaran





Perodua Myvi 2011 terbaru telah dilancarkan secara rasmi tadi yang diadakan di Putra World Trade Centre (PWTC) dan dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin. Terdapat 3 pilihan untuk pengguna iaitu Standard, Premium dan Elegance. 

Kesemua pilihan dilengkapi beg udara berkembar untuk pemandu dan penumpang depan, namun Standard tidak dilengkapi ABS, EBD dan BA seperti mana yang terdapat pada Premium dan Elegance. Bagi pilihan Elegance harga mencecah RM57,908.00 kerana kereta nie paling lengkap antara ketiga-tiga pilhan tadi kerana mendapat tambahan seperti kit badan penuh, panel skrin sesentuh 6 inci dengan sistem GPS dan kusyen kulit.

Bagi pilihan Standard pulak harganya antara RM44,426.00 sehingga RM48,326.00 kerana tidak dilengkapi rim aloi, sebaliknya menggunakan rim besi yang ditutup menggunakan penutup plastik (wheel cap). 

Sebelum nie ada ura-ura Myvi terbaru bakal menggunakan enjin berkapasiti 1.5L, malangnya untuk keluaran terbaru nie, Perodua masih mengekalkan enjin 1.3 untuk kesemua 3 pilihan tadi. Pasal enjin nie yang ramai yang kecewa kerana Perodua masih menggunakan enjin lama.



No comments:

Post a Comment