Tuesday, May 24, 2011

Zaquan Adha, Amber Chia, Faizal Tahir dan Ziana Zain Berkempen untuk Pilihanraya Susu Dutch Lady Sumber: Zaquan Adha, Amber Chia, Faizal Tahir dan Ziana Zain Berkempen untuk Pilihanraya Susu Dutch Lady


Pilihanraya Susu Dutch Lady, apa tu? Kalau nak tau pilihanraya susu Dutch Lady ini adalah untuk mengenal pasti susu perisa apa yang menjadi kesukaan rakyat Malaysia di samping untuk mengajak anda semua untuk minum susu Dutch Lady yang kaya dengan kalsium dan vitamin. Bukan budak-budak je yang minum susu, orang dewasa, veteran, pak long, mak lang, kak non semua boleh minum susu.

Kempen Pilihanraya Susu ini juga melibatkan selebriti tempatan yang mana setiap mereka mewakili satu flavour susu Dutch Lady yang dicalonkan. 

Flavour susu Dutch Lady ada 4 seperti Red Bean, Sweet Corn, Moo Melon dan Caramel Toffee. Untuk Red Bean diwakili oleh Ziana Zain, Faizal Tahir dengan flavour sweet corn, supermodel Amber Chia memilih Moo Melon untuk mengekalkan kejelitaan dengan antioxidants, dan last but not least pemain bola sepak kebangsaan, Zaquan Adha dengan flavour Caramel Toffee yang memberikan energy bost untuk beliau bermain bola sepak.

Lagi yang menarik, jika facebook Dutch Lady mencecah 200,000 fan, mereka akan mengedarkan 20,000 paket susu Dutch Lady untuk tujuan amal, So apa tunggu lagi, sama-sama kita undi susu faveret kita sebelum 29 Mei dan minum susu sambil beramal.




No comments:

Post a Comment