Monday, October 22, 2012

Bantu wanita cantikkan kulit



SEBAGAI menghargai wanita, jenama depilatori terkemuka, Veet mencari individu berkeyakinan yang mampu menyerlahkan kecantikan kulit dalam peraduan Veet It Off.

Peraduan ini terbuka kepada semua wanita Malaysia berusia 16 tahun ke atas melalui laman facebook www.facebook.com/VeetMalaysia. Hanya klik ‘like’ pada laman facebook Veet kemudian ambil gambar sebelum dan selepas anda memotong pakaian, muat naik gambar dan dapatkan rakan anda mengundi penyertaan anda. 
Menurut Pengarah Pemasaran Reckitt Benckiser Malaysia, Nikhilesh Kalra, Veet adalah jenama yang membantu wanita mendapatkan kulit yang cantik dan licin. 

“Rangkaian produk kami memberikan wanita kulit yang menawan, licin dan lembap.

Ini membolehkan mereka memahami dan mengetahui erti kecantikan sebenar. Paling penting, tiada yang memahami kulit dan bulu roma wanita seperti kami,” kata Nikhilesh. 
Nikhilesh menambah peraduan ini menjadi batu loncatan kepada wanita menyerlahkan kulit mereka. Bukan itu saja, Veet juga inginkan wanita menunjukkan kreativiti sama ada dengan mengubah atau membuang sebahagian pakaian dengan cara paling kreatif. 

Peraduan ini berakhir sehingga24 Oktober 2012. Sebanyak 50 penyertaan paling banyak menerima undian akan dipanggil bertemu panel pengadil peraduan. Hanya 10 peserta akhir disenarai pendek untuk ke pusingan seterusnya bagi memenangi hadiah utama wang tunai RM5,000, bekalan produk Veet setahun dan wajah disiarkan di dalam majalah. 

Peserta akhir akan menghadiri kursus mengenai penjagaan kulit dan tatarias serta bergaya untuk sesi bergambar bagi melengkapkan diri mereka untuk acara akhir yang akan diadakan November ini. 

Untuk maklumat lanjut mengenai peraduan Veet It Off dan pameran bergeraknya, sila layari  disini

No comments:

Post a Comment